Інструкція з підготовки документів з ЕЦП

Інструкція з підписання електронних документів, які подає здобувач професійної класифікації у відповідності до професійного стандарту в сфері інформаційної безпеки та кібербезпеки

1) Здобувач заповнює електронні документи, які буде подавати. Всі заповнені документи конвертуються у ПДФ файл (у форматі PDF/A).

2) Всі файли підписуються електронним цифровим підписом (ЕЦП) за допомогою онлайн сервісів (наприклад, в Дії: https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv). Інструкція для отримання послуги в Дії наведена за посиланням: https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv?pdf

4) Заповнені та підписані електронні документи надсилаються на електронну пошту Кваліфікаційного центру інформаційних технологій та кібербезпеки ДержНДІ технологій кібербезпеки test.qc@cip.gov.ua.

Для підписання документу онлайн, здобувачу необхідно мати електронний підпис. Це файл, який здобувач отримує від надавачів електронних довірчих послуг.

Отримати електронний підпис можна:

  • у кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг з переліку (https://czo.gov.ua/ca-registry);
  • в особистому кабінеті «Приват24» або у відділенні банку –­ для клієнтів ПриватБанку послуга безкоштовна;
  • у інформаційно-довідковому департаменті Державної податкової служби, Міністерстві внутрішніх справ України – безкоштовно;
  • за допомогою додатку «Дія».

Підписання електронних документів здобувачем за допомогою онлайн сервісу Дія

Для початку Ви маєте зібрати усі документи за списком: заяву та всі додані до заяви документи.

Усі документи відсканувати у форматі pdf.

Далі необхідно перейти за посиланням https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv для накладання ЕЦП, виконавши наступні інструкції:

1. Натисніть «Підписати документи»

2. Оберіть – підписати документи за допомогою «Електронного підпису»

3. Завантажте файловий носій ключа електронного підпису та введіть пароль

4. Система Вас ідентифікувала. Натисніть «Далі»

5. Оберіть кнопку «Ні, обрати інший формат»

6. Із вказаних форматів оберіть «PAdES. Дані та підпис зберігаються в PDF файлі (*.pdf). У віконце «Файл(и) для підпису» завантажте один із підготовлених документів

7. Натисніть «Підписати»

8. Ваш документ підписаний. Натисніть на стрілочку у віконці «Файл з підписом». Вам на комп’ютер завантажиться документ. Цей файл і є підписаним здобувачем електронного документу. Збережений файл містить в собі наступну інформацію, яку можна «витягти» лише через акредитовані сервіси: заповнений здобувачем файл та файл протоколу підписання (підтвердження особи-підписанта та ключа, яким здобувач підписував електронний документ).

9. Підпишіть решту необхідних підготовлених документів, завантаживши собі на комп’ютер файли з підписом.


Контакти